Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό οι αριστερές προπαγάνδες στα σχολεία της Πάτρας. Αυτή τη φορά στο στόχαστρο των "δημοκρατικών" δασκάλων βρέθηκε η επανάσταση του 1967. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκαν εκδηλώσεις οι οποίες έλαβαν χώρα στα 26ο και 31ο Δημοτικά σχολεία της Αγίας Σοφίας καθώς και στα 15ο και 17ο Δημοτικά σχολεία της Δροσιάς και είχαν ως θέμα τη μαύρη επέτειο του 1967. Για του λόγου το αληθές σας παραθέτουμε εδώ και το σχετικό δημοσίευμα από γνωστή ειδησεογραφική ιστοσελίδα της Πάτρας. Ας δούμε όμως το κατά πόσο μπορεί να ήταν "μαύρη" η περίοδος 1967-1974
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν και συγκεκριμένα στη "μαύρη" περίοδο θα διαπιστώσουμε πως μόνο "μαύρη" δεν είναι! Η περίοδος εκείνη χαρακτηρίστηκε από τα πολλά αξιόπιστα μέχρι σήμερα δημόσια έργα, από την οικονομική ανάπτυξη της χώρας και μάλιστα δύο φορές βραβευμένη ως τη καλύτερη οικονομία, από την ασφάλεια η οποία επικρατούσε στο εσωτερικό της χώρας όπου ο κόσμος κοιμότανε το βράδυ με ανοιχτές πόρτες, από την Ελληνικότητα της τότε παιδείας όπου ο ρόλος του δασκάλου ήταν εθνικός και περιοριζόταν καθαρά και μόνο στο επάγγελμά του,από την ύψιστη αμυντική οργάνωση της χώρας καθώς και από τη μηδενική ανεργία. Εκείνη τη «μαύρη» περίοδο όλοι οι Έλληνες είχαν τη δουλειά τους.
Ας έρθουμε όμως στο σήμερα, όπου μας κυβερνούν οι «δημοκράτες», για να διαπιστώσουμε πως όχι μαύρη αλλά κατάμαυρη είναι η περίοδος για τρεις δεκαετίες τώρα. Να ξεκινήσουμε από τα δημόσια έργα τα οποία δε γίνονται αν δε πέσει και η κατάλληλη μίζα. Για να πέσει στο τέλος και το έργο από την πρόχειρη δουλειά! Επίσης βλέπουμε τι επικρατεί στη σημερινή οικονομία για την οποία χρειάστηκαν 37 χρόνια δημοκρατικής διακυβέρνησης ώστε να καταρρεύσει και να κινδυνεύει να οδηγηθεί στη πτώχευση. Ας έρθουμε στον τομέας της ασφάλειας ο οποίος σήμερα είναι όχι απλά ανύπαρκτος αλλά ο κόσμος κυριολεκτικά ταμπουρώνεται στα σπίτια του φοβούμενος να κυκλοφορήσει έξω μη τυχόν και είναι ο επόμενος στόχος της εγκληματικότητας Όσον αφορά τη παιδεία, οι καθηγητές σήμερα προσπαθούν όχι να διδάξουν τους μαθητές αλλά να τους πείσουν να τους ακολουθήσουν σε καμιά πορεία του ΠΑ.ΜΕ προωθώντας απροκάλυπτα την αριστερή κουλτούρα. Αντιθέτως με τότε η αμυντική οργάνωση της χώρας έχει καταστραφεί πλήρως καθώς ο Ελληνικός Στρατός διοικείται από τα περίφημα κομματόσκυλα ώστε να μπορούν οι πολιτικάντηδες να ελέγχουν το στράτευμα για να αποσπούν τις ψήφους. Τέλος, η ανεργία σήμερα καλπάζει ενώ πολλοί Έλληνες απολύονται για να προσληφθούν στη θέση τους λαθρομετανάστες ως πιο φθηνά εργατικά χέρια.
Βλέπουμε, λοιπόν, πως μερικές διαφορές της «μαύρης» περιόδου με τη σημερινή είναι ικανές ώστε να καταλήξουμε στο πια είναι πραγματικά η «μαύρη» περίοδος. Αντί, λοιπόν, οι δάσκαλοι να ασχοληθούν με τη πραγματικότητα την όποια ζούμε σήμερα και με τα τόσα προβλήματα που περνά η χώρα και τα έχουν δημιουργήσει οι «δημοκρατικοί»κομματάρχες τους, αυτοί λειτουργώντας ως προβοκάτορες προτιμούν να κάνουν αντιφασιστική προπαγάνδα προωθώντας τις αριστερές ιδέες σε μικρά παιδιά που μόλις αρχίζουν να μιλούν καλά την Ελληνική γλώσσα. Θα συνιστούσαμε, λοιπόν, στους «δημοκράτες» δασκάλους να περιορίζονται στο καθήκον τους και να αφήσουν τα παιδιά να διαμορφώσουν άποψη από μόνα τους χωρίς να προσπαθούν φασιστικά να τους εμπεδώσουν αυτό που εκείνοι θέλουν.
Κάνοντας μια σύντομη αναδρομή στο παρελθόν και συγκεκριμένα στη "μαύρη" περίοδο θα διαπιστώσουμε πως μόνο "μαύρη" δεν είναι! Η περίοδος εκείνη χαρακτηρίστηκε από τα πολλά αξιόπιστα μέχρι σήμερα δημόσια έργα, από την οικονομική ανάπτυξη της χώρας και μάλιστα δύο φορές βραβευμένη ως τη καλύτερη οικονομία, από την ασφάλεια η οποία επικρατούσε στο εσωτερικό της χώρας όπου ο κόσμος κοιμότανε το βράδυ με ανοιχτές πόρτες, από την Ελληνικότητα της τότε παιδείας όπου ο ρόλος του δασκάλου ήταν εθνικός και περιοριζόταν καθαρά και μόνο στο επάγγελμά του,από την ύψιστη αμυντική οργάνωση της χώρας καθώς και από τη μηδενική ανεργία. Εκείνη τη «μαύρη» περίοδο όλοι οι Έλληνες είχαν τη δουλειά τους.
Ας έρθουμε όμως στο σήμερα, όπου μας κυβερνούν οι «δημοκράτες», για να διαπιστώσουμε πως όχι μαύρη αλλά κατάμαυρη είναι η περίοδος για τρεις δεκαετίες τώρα. Να ξεκινήσουμε από τα δημόσια έργα τα οποία δε γίνονται αν δε πέσει και η κατάλληλη μίζα. Για να πέσει στο τέλος και το έργο από την πρόχειρη δουλειά! Επίσης βλέπουμε τι επικρατεί στη σημερινή οικονομία για την οποία χρειάστηκαν 37 χρόνια δημοκρατικής διακυβέρνησης ώστε να καταρρεύσει και να κινδυνεύει να οδηγηθεί στη πτώχευση. Ας έρθουμε στον τομέας της ασφάλειας ο οποίος σήμερα είναι όχι απλά ανύπαρκτος αλλά ο κόσμος κυριολεκτικά ταμπουρώνεται στα σπίτια του φοβούμενος να κυκλοφορήσει έξω μη τυχόν και είναι ο επόμενος στόχος της εγκληματικότητας Όσον αφορά τη παιδεία, οι καθηγητές σήμερα προσπαθούν όχι να διδάξουν τους μαθητές αλλά να τους πείσουν να τους ακολουθήσουν σε καμιά πορεία του ΠΑ.ΜΕ προωθώντας απροκάλυπτα την αριστερή κουλτούρα. Αντιθέτως με τότε η αμυντική οργάνωση της χώρας έχει καταστραφεί πλήρως καθώς ο Ελληνικός Στρατός διοικείται από τα περίφημα κομματόσκυλα ώστε να μπορούν οι πολιτικάντηδες να ελέγχουν το στράτευμα για να αποσπούν τις ψήφους. Τέλος, η ανεργία σήμερα καλπάζει ενώ πολλοί Έλληνες απολύονται για να προσληφθούν στη θέση τους λαθρομετανάστες ως πιο φθηνά εργατικά χέρια.
Βλέπουμε, λοιπόν, πως μερικές διαφορές της «μαύρης» περιόδου με τη σημερινή είναι ικανές ώστε να καταλήξουμε στο πια είναι πραγματικά η «μαύρη» περίοδος. Αντί, λοιπόν, οι δάσκαλοι να ασχοληθούν με τη πραγματικότητα την όποια ζούμε σήμερα και με τα τόσα προβλήματα που περνά η χώρα και τα έχουν δημιουργήσει οι «δημοκρατικοί»κομματάρχες τους, αυτοί λειτουργώντας ως προβοκάτορες προτιμούν να κάνουν αντιφασιστική προπαγάνδα προωθώντας τις αριστερές ιδέες σε μικρά παιδιά που μόλις αρχίζουν να μιλούν καλά την Ελληνική γλώσσα. Θα συνιστούσαμε, λοιπόν, στους «δημοκράτες» δασκάλους να περιορίζονται στο καθήκον τους και να αφήσουν τα παιδιά να διαμορφώσουν άποψη από μόνα τους χωρίς να προσπαθούν φασιστικά να τους εμπεδώσουν αυτό που εκείνοι θέλουν.