Σάββατο 13 Σεπτεμβρίου 2014

ΤΑ… ΓΥΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΠΕΡΝΑΡΟΣ… ΘΑ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ… ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟ

kapernaros_dimos_athinas201_645x
Ενώ ο Καπερνάρος ήταν ο πρώτος ανεξάρτητος βουλευτής που με δηλώσεις του είχε αποκλείσει κάθε περίπτωση να ψηφίσει τον υποψήφιο πρόεδρο που θα προτείνουν οι Σαμαροβενιζέλοι, τώρα τα… γυρίζει!
Έτσι, σε συνέντευξη που έδωσε στο ραδιόφωνο του καθεστωτικού Βήματος, έριξε το μπαλάκι στους… ψηφοφόρους του, υποστηρίζοντας ότι τώρα του λένε να μην ψηφίσει. Αφήνοντας έτσι ανοιχτό το ενδεχόμενο, όταν θα ’ρθει η ώρα της ψηφοφορίας, να τους… ξαναρωτήσει και να του πουν να… ψηφίσει: 
«Αν υποτεθεί ότι είστε ψηφοφόρος μου, αυτόν και αυτούς αντιπροσωπεύω. Δεν αντιπροσωπεύω την καρέκλα του βουλευτή ούτε θα με διώξει η γυναίκα μου από το σπίτι, αν δεν είμαι βουλευτής. Αν τον ρωτήσω λοιπόν τον ψηφοφόρο μου και μου πει να μην ψηφίσω, δεν θα το κάνω. Αυτή τη στιγμή, τους ρωτάω και λένε να μην ψηφίσω. Δεν θα ψηφίσω. Έχω πάρει τις αποφάσεις μου και λέω ότι δεν θα ψηφίσω. Το έχω πει και είμαι ο πρώτος που έχει ξεκαθαρίσει την άποψή του».

(ΥΓ): Αλήθεια, όταν προ ημερών ο mister Tsipras κατήγγειλε ότι το ΣΔΟΕ έχει εμπλακεί στην εκλογή προέδρου της «δημοκρατίας» (τους…) από την παρούσα βουλή, είχε άραγε υπόψιν του συγκεκριμένη περίπτωση;

πηγή: ethnikismosnet