Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Προσφορά με την εφημερίδα “Χρυσή Αυγή” που κυκλοφορεί αύριο - Ένα βιβλίο ιστορικό ντοκουμέντο “ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ”


Προσφορά με την εφημερίδα “Χρυσή Αυγή” που κυκλοφορεί αύριο - Ένα βιβλίο ιστορικό ντοκουμέντο “ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ”«ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΥΓΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ»: Εντελώς δωρεάν στην «Χρυσή Αυγή» της Τετάρτης: Ένα βιβλίο-ντοκουμέντο με τις ομιλίες των πολιτικών κρατούμενων της Χρυσής Αυγής, Ν. Μιχαλολιακου, Χ. Παππά, Ι. Λαγού και Γ. Γερμενή.
Λέξεις που μιλάνε στην ψυχή κάθε ελευθέρου Έλληνα και ειδικό φωτογραφικό παράρτημα με την υποδοχή των Συναγωνιστών στην βουλή. Μην χάσετε την εφημερίδα «Χρυσή Αυγή» της Τετάρτης 18 Ιουνίου, στα περιπτερά όλης της χώρας.

Απόσπασμα της ιστορικής ομιλίας του Αρχηγού της Χρυσής Αυγής στην Βουλή την Τετάρτη 4 Ιουνίου
"Η Χρυσή Αυγή είναι θύμα μιας πολιτικής σκευωρίας. Ψάχνατε σαν γκάνγκστερ για οπλοστάσια, ψάχνατε για μαύρο χρήμα, δεν βρήκατε τίποτε. Κάποια όργανά σας έκαναν έρευνες σε σπίτια, ακόμα και σε μοναστήρια και αυτές οι έρευνες δεν υπάρχουν καν στη δικογραφία, τις έχουν εξαφανίσει.  
Και έρχεστε μετά από έξι μήνες και λέτε ότι το οπλοστάσιο της Χρυσής Αυγής ήταν ένα κυνηγετικό όπλο και δύο πιστόλια που είχα εγώ στο σπίτι για την προσωπική μου ασφάλεια –ναι!- γιατί ήμουν θύμα, ήμουν στόχος τρομοκρατών και αυτό αποδείχθηκε δυστυχώς με θλιβερό τρόπο λίγο καιρό μετά με τη δολοφονία του Μάνου Καπελώνη και του Γιώργου Φουντούλη και δεν έχετε κάνει τίποτα ακόμα για να βρείτε τους ενόχους της στυγερής δολοφονίας τους. Πού είναι το μαύρο χρήμα; Πού είναι τα οπλοστάσιά σας; Πουθενά!  
Υπάρχει, όμως, το βίντεο Μπαλτάκου. Γιατί δεν το συζητάτε; Λέγατε ότι θα το συζητήσετε μετά το Πάσχα. Σήμερα κλείνετε τη Βουλή. Θα το συζητήσετε το Σεπτέμβριο; Αυτό μου θυμίζει τους παλιούς χειμερινούς κινηματογράφους που έλεγαν «ραντεβού το Σεπτέμβριο». Τι φοβάστε; Γιατί δεν ανοίγετε το θέμα; 
Επί προσωπικού, με έχετε άδικα οκτώ ολόκληρους μήνες και έξι ημέρες στη φυλακή. Θα σας πω ένα στίχο. «Χαρές και πλούτη αν χαθούν και τα βασίλεια και όλα, δεν είναι τίποτα, αν στητή μένει η ψυχή και ολόρθη». 
Η ψυχή μου μένει στητή και ολόρθη. Είμαι αμετανόητος Εθνικιστής και Χρυσαυγίτης και δεν μπορείτε να μου λυγίσετε την ψυχή ό,τι και αν κάνετε! Να σας πω κάτι; Για τις ιδέες μου είμαι πρόθυμος να πάω και φυλακή και να πεθάνω ακόμη. Εσείς, οι περισσότεροι από εσάς της κυβερνητικής πλειοψηφίας, για ένα άδειο πουκάμισο, για μια καρέκλα, ψηφίζετε νομοσχέδια που δεν πιστεύετε, ψηφίζετε νομοσχέδια που ξεπουλάνε την πατρίδα!  
Καλώ από το Βήμα αυτό, την ώρα αυτή που καταρρέει στην πραγματικότητα το σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς σας, τους πεντακόσιους τριάντα έξι χιλιάδες υπερήφανους Έλληνες και Ελληνίδες να δώσουν τον αγώνα τον καλό, για να πέσει η  αντεθνική σας κυβέρνηση."