Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2013

Συνέντευξη Κ. Μπαρμπαρούση στον “Στόχο”: Η βουλή μοιάζει περισσότερο για ναός των μασόνων...


Ο συναγωνιστής και βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας, Κωνσταντίνος Μπαρμπαρούσης έδωσε συνέντευξη στην εφημερίδα "Στόχος"
Κώστας Μπαρμπαρούσης: "Η Βουλή μου μοιάζει περισσότερο για ναός των μασόνων, της κόζα νόστρα και των λαμόγιων παρά της δημοκρατίας"

"Στόχος": Και ξαφνικά βουλευτής…Αντισυμβατικός βουλευτής βεβαίως, αλλά το άλμα σε προσωπικό επίπεδο είναι μεγάλο και το αντιλαμβάνονται όλοι. Ο Κώστας πώς το αντιμετωπίζει;
Κώστας Μπαρμπαρούσης: Το αντιμετωπίζει ως Χρυσαυγίτης. Να ξεκαθαρίσω καταρχάς ότι δεν νιώθω βουλευτής και να σας πω την αλήθεια ο όρος αυτός δεν μου αρέσει ιδιαίτερα. Νιώθω αγωνιστής και όχι πολιτικάντης. Σε προσωπικό επίπεδο δεν έχω κάνει κανένα άλμα. Παραμένω αυτός που ήμουνα. Στο κοινοβούλιο δεν έχω κανένα άγχος, γιατί ακολουθώ αυτό που λέει η ιδεολογία μου και πάνω απ’ όλα η καρδιά μου.
Ερώτηση: Έχεις πολύ καλούς φίλους σε όλη την Ελλάδα και το έχουμε νιώσει αυτό. Αλλά έχεις και μια πολύ δύσκολη εκλογική περιφέρεια, με όλων των ειδών τα προβλήματα και πολλές απαιτήσεις. Φανταζόμαστε όμως ότι ο κόσμος σε αντιμετωπίζει διαφορετικά απ’ ότι άλλους βουλευτές. Τι ζητάει ο κόσμος και κυρίως «ο κόσμος σας» που φυσικά δεν ζητάει ρουσφέτια.
Απάντηση: Οι ψηφοφόροι της Χρυσής Αυγής δεν περιμένουν ρουσφέτια, άλλωστε ποτέ δεν τους τάξαμε τέτοια πράγματα. Είναι αλήθεια ότι οι Έλληνες περιμένουν πολλά πράγματα από τους βουλευτές της Χρυσής Αυγής. Έχουν πολύ περισσότερες απαιτήσεις από μας. Θέλουν να αλλάξουμε όλα αυτά τα άσχημα που έκαναν οι πολιτικοί σαράντα χρόνια τώρα. Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι θα κάνω κάθε τι ανθρωπίνως δυνατό για να αλλάξουν τα πράγματα προς το καλύτερο. Πιστεύω ότι η εκλογική μου περιφέρεια αντιμετωπίζει περίπου τα ίδια προβλήματα με την υπόλοιπη Ελλάδα. Είναι ένας αγροκτηνοτροφικός νομός που τόσα χρόνια δεν έχει ενδιαφερθεί κανένας πραγματικά να κάνει κάτι καλό. Είναι αλήθεια αυτό που λέτε ότι ο κόσμος αγκαλιάζει τα στελέχη της Χρυσής Αυγής, γιατί ξέρουν ότι είμαστε καθημερινοί άνθρωποι. Κατανοούν τις προσπάθειες που κάνουμε και ξέρουν ότι γίνονται με καλή πρόθεση. Άλλωστε εμείς δεν έχουμε κλέψει ούτε τους έχουμε κοροϊδέψει.
Ερώτηση: Σε είδαμε τις τελευταίες ημέρες και πλάι στους αγρότες. Άλλος πόνος και αυτός…Τι αιτήματα θέσανε στα μπλόκα και τι σου ζήτησαν να μεταφέρεις;
Απάντηση: Εμείς πιστεύουμε ότι ο κόσμος της υπαίθρου, οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι, είναι ο κορμός της κοινωνίας. Πάνω σε αυτούς μπορεί να χτιστεί μια Ελλάδα υγιής, δυνατή και μεγάλη. Η κοινωνία που ονειρευόμαστε δεν θα βασίζεται σε τεχνοκράτες και σε χρηματιστές. Προσωπικά κατάγομαι από αγροτική οικογένεια και μέχρι πριν από λίγο καιρό ήμουν ένας αγρότης-κτηνοτρόφος. Και λογικό είναι να έχω μια ιδιαίτερη ευαισθησία πάνω σ’ αυτό το θέμα. Προχθές βρέθηκα στην Κουλούρα Ημαθίας σε ένα μπλόκο αγροτών και συγκεκριμένα ήταν ροδοκινοπαραγωγοί. Ο κόσμος καταρχήν με καλοδέχτηκ,  όταν έφτασα στο σημείο μαζί με τους συναγωνιστές και άρχισαν να μου λένε τα προβλήματά τους. Το ροδάκινο και το γάλα είναι τα μόνα προϊόντα που πρώτα το πουλάνε και μετά παίρνουν τα χρήματά τους. Οι ροδοκινοπαραγωγοί λοιπόν έχουν 7 μήνες απλήρωτοι, ενώ το πετρέλαιο για θέρμανση και καλλιέργεια έχει ενάμιση ευρώ. Καταλαβαίνετε σε πόσο δύσκολη θέση έχουν έρθει σε αυτή την περιοχή της Ελλάδας. Ο κόσμος είναι δικαίως αγανακτισμένος.
Ερώτηση: Με την εκλογή σου και την είσοδό σου στη βουλή, μετά από αυτούς τους έστω λίγους μήνες, τι εικόνα έχεις για τον αποκαλούμενο «ναό της δημοκρατίας» και τους βουλευτές των άλλων κομμάτων;
Απάντηση: Καταρχήν, η βουλή σαν κτίριο είναι ένα ωραίο νεοκλασικό κτίριο. Από εκεί και πέρα εμένα δεν μου φαίνεται σαν ναός της δημοκρατίας, πιο πολύ σαν ναός των μασόνων, της κόζα νόστρα και των λαμόγιων μου φαίνεται. Όσο για τους βουλευτές των άλλων κομμάτων, είναι χοντρόπετσα πιόνια που κοιτάν μόνο την καρέκλα τους και δεν τους ενδιαφέρει τι ψηφίζουν και αν βλάπτουν τους πολίτες που τους τίμησαν με την ψήφο τους. Οι περισσότεροι εκτελούν εντολές που έρχονται απ’ έξω.
Ερώτηση: Ποια είναι η δική σου εκτίμηση ασχέτως των αποτελεσμάτων που βγάζουν οι δημοσκοπήσεις; Μέχρι πού μπορεί να φτάσει η «Χρυσή Αυγή»;
Απάντηση: Ποτέ δεν πίστεψα σε στημένες δημοσκοπήσεις που γίνονται κατά παραγγελία και που ειδικά για τη Χρυσή Αυγή πέφτουν πάντα έξω. Η καλύτερη δημοσκόπηση είναι ο δρόμος και αυτό που αντιλαμβάνομαι απ’ την άμεση επαφή με τους πολίτες. Το θέμα δεν είναι πού μπορεί να φτάσει η Χρυσή Αυγή, αλλά το πού πρέπει να φτάσει. Πρέπει να αναλάβουμε το συντομότερο τη διακυβέρνηση της χώρας, πριν να είναι πολύ αργά.
Ερώτηση: Υπάρχουν κάποιοι κύκλοι στον εθνικιστικό-πατριωτικό χώρο που σας προσάπτουν ότι δεν είστε καταρτισμένοι, ότι δεν έχετε πανεπιστημιακά πτυχία και δεν μπορείτε να σταθείτε στη βουλή. Τι τους απαντάς;
Απάντηση: Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο από εθνικιστές και πατριώτες, αυτά τα λένε οι ψευτοκουλτουριάρηδες, οι ψευτοδιανοούμενοι και οι ελαφροδεξιοί της νέας δημοκρατίας που φοβούνται μη χάσουν την καρέκλα τους. Πάντως, όποιοι και να τα λένε αυτά, αυτό που τους απαντάω είναι ότι μπορεί να μην έχω πανεπιστημιακά πτυχία και lower, όμως έχω καθαρή καρδιά, εθνική συνείδηση και με αυτά τα προσόντα μπορώ να προχωρήσω και να βοηθήσω την πατρίδα μου. Αλλά να ξέρετε και κάτι άλλο. Η Χρυσή Αυγή πλαισιώνεται από πολύ καταρτισμένους επιστήμονες όλων των κλάδων και είναι πολύ περισσότερο οργανωμένη από ό, τι πιστεύουν ορισμένοι. Άσ’ τους να κοιμούνται ήσυχοι…
Ερώτηση: Τα λέμε το Σάββατο…Να στείλουμε ένα μήνυμα στους αναγνώστες του «Στόχου» και για τη θλιβερή εκείνη βραδιά του ’96 και για την βραδιά του Σαββάτου, που αναμένεται να κατατρομάξει αυτούς που πραγματικά πρέπει να τρομάξουν;
Απάντηση: Αυτό που θυμάμαι εγώ από εκείνα τα γεγονότα είναι ότι την επόμενη ημέρα ήμουν μέσα στα νεύρα και αποτρελάθηκα όταν άκουσα τον ανεκδιήγητο Σημίτη να ευχαριστεί τους Αμερικάνους. Το ίδιο πιστεύω ένιωθε και κάθε Έλληνας πατριώτης. Το Σάββατο η Χρυσή Αυγή όπως κάθε χρόνο τιμά τα παλικάρια που έπεσαν ηρωικά για την πατρίδα. Πρέπει όλες οι Ελληνίδες και όλοι οι Έλληνες να είμαστε εκεί για να δώσουμε μία απάντηση και να φοβίσουμε τους εχθρούς μας. Και κάτι τελευταίο: Οι άνθρωποι πεθαίνουν όταν τους ξεχνάμε…Εμείς αυτούς τους ήρωες δεν θα τους ξεχάσουμε ποτέ!