Δευτέρα 22 Ιουλίου 2013

Ενημερωτική δράση στο Αιτωλικό

Το απόγευμα της Παρασκευής 19/07/13, κλιμάκιο συναγωνιστών εκ του πυρήνα της Ιερής Πόλεως Μεσολογγίου προέβει σε ενημερωτική δράση με έντυπο υλικό και εφημερίδες του εθνικιστικού κινήματος στην πόλη του Αιτωλικού.
Οι κάτοικοι του Αιτωλικού με ενθουσιασμό υποδέχτηκαν τους συναγωνιστές, προσφέρθηκαν να μας κεράσουν σε ένδειξη ευγνωμοσύνης για τη συνδρομή μας στον αγώνα τους ενάντια στην εγκληματικότητα των Γύφτων, συζήτησαν μαζί μας για τα προβλήματα που ταλανίζουν την πόλη τους αλλά και την ανησυχία τους για το μέλλον της Πατρίδας μας και του Λαού μας.
Στη συνέχεια κάτω από το άγαλμα του Γρηγορίου Λιακατά, ψάλλει σε στάση προσοχής ο Εθνικός μας Ύμνος και ο ύμνος του Κινήματος. 

  

Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Ν. Γ. Μιχαλολιάκος: Καλύτερα δραχμή, παρά υποταγή! - ΒΙΝΤΕΟ

Βασικά σημεία της ομιλίας του Γενικού Γραμματέα της Χρυσής Αυγής, Νικολάου Γ. Μιχαλολιάκου στην ολομέλεια της Βουλής για το Πολυνομοσχέδιο:
"Είμαστε κάθετα αντίθετοι με το Μνημόνιο, την ταφόπλακα του Έθνους.
Το να επενδύει πια κανείς στην πατρίδα του ή να κατέχει περιουσία έχει καταστεί μέγα αμάρτημα.
Δεν υπάρχει πολιτική βούληση για να ελεγχθούν οι φοροφυγάδες.
Οι απολύσεις στο Δημόσιο είναι κατ΄ ουσίαν μια τιμωρία από την τρόικα, αφού δεν θα ωφελήσουν.
Δεν γίνεται να αναζητούμε οικονομική ανάκαμψη με την υπερφορολόγηση των πολιτών.
Δεν είναι η Ελλάδα ευρωπαϊκή, η Ευρώπη ήταν κάποτε Ελληνική. Τώρα είναι η Ευρώπη των τοκογλύφων.
Όλοι υβρίζουν την Χρυσή Αυγή. Το φρόνημα είναι ελεύθερο, είμαστε Έλληνες Εθνικιστές και υπερήφανοι γι΄ αυτό.
Πείτε ένα μεγάλο ΟΧΙ στην Ευρώπη των τοκογλύφων. Καλύτερα δραχμή, παρά υποταγή!"

Τρίτη 16 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ: ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΓΙΑ ΤΑ ΟΣΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΟΠΙΚΗ ΜΑΣ




   _________________________________________________________________________________
  Κατόπιν δημοσιευμάτων ότι την Τετάρτη 10/07/2013,  μέλη του πενταμελούς συμβουλίου της Τ.Ο. Πάτρας συνεπλάκησαν κατά τη διάρκεια συμβουλίου και ένας εξ’ αυτών “τράβηξε” όπλο, έχουμε να επισημάνουμε τα κάτωθι:
   Για μία ακόμη φορά, μας θλίβει το γεγονός του ξεπεσμού των δημοσιευμάτων και αυτών που τα προβάλλουν. Τα Μ.Μ.Ε., οι καναλάρχες κι όλο το σάπιο και διεφθαρμένο καθεστώς, κάνουν ότι μπορούν η πατρίδα μας να μείνει υπόδουλη.
   Τέτοια εμετικά και άθλια ρεπορτάζ είναι μέρος του οργανωμένου εγκλήματος κατά του λαού. Ο διαρκής ψυχολογικός πόλεμος, είναι χειρότερος και από τον ακαριαίο θάνατο. Οι Έλληνες που βλέπουν και προσδοκούν την σωτηρία της πατρίδας μας από το κίνημά μας γίνονται ακούσια θύματα της πιο μαύρης προπαγάνδας. Θέλουν πάση θυσία να καταρρεύσει η Ελληνική κοινωνία. Η ελπίδα που ακούει στο όνομα ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, δεν πρόκειται να σβήσει για κανέναν  Έλληνα. Πιστόλι δεν έχει στρέψει ποτέ κανένας χρυσαυγίτης εναντίον κανενός. Επεισόδιο στην Τ.Ο. Πάτρας δεν έγινε. Οι συναγωνιστές Παναγιώταρος και Λαγός ΔΕΝ ήρθαν στην Πάτρα να σβήσουν καμιά φωτιά. Το μεσημέρι της Κυριακής, μόνο ο συναγωνιστής Ηλίας Παναγιώταρος, ερχόμενος από το Φενεό Κορινθίας όπου έγινε κατάθεση στεφάνου, πέρασε για λίγο από τα γραφεία της τοπικής και αμέσως μετά μετέβη στη Βάρδα Ηλείας για τα εγκαίνια των νέων γραφείων του κινήματός μας.
   Περιοδείες, δράσεις, εγκαίνια νέων γραφείων, ενημέρωση για την ιδεολογία και τις πολιτικές μας θέσεις σε κάθε γωνιά της Πατρίδας μας, είναι ο αγώνας των τοπικών οργανώσεων ανά τη επικράτεια.
   Τα πιστόλια τα αφήνουμε γι αυτούς που σε στιγμές αυτοκριτικής ίσως αποφασίσουν να τα στρέψουν προς τους εαυτούς τους.



       Πάτρα 15 Ιουλίου 2013                                                      ΧΡΗΣΤΟΣ Α. ΡΗΓΑΣ                                                                                              Μέλος Κεντρικής Επιτροπής
                                                                                     Υπεύθυνος Περιφέρειας Δυτ. Ελλάδος

Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013

Εκατοντάδες Έλληνες στα εγκαίνια των νέων γραφείων της Χρυσής Αυγής στην Βάρδα Ηλείας

Εκατοντάδες Έλληνες στα εγκαίνια των νέων γραφείων της Χρυσής Αυγής στην Βάρδα Ηλείας





Περισσότεροι από 300 Έλληνες έδωσαν το παρόν στα εγκαίνια του γραφείου μας του Πυρήνα Βάρδας Ηλείας το απόγευμα της Κυριακής. Ακόμα μία Εθνικιστική γωνιά που θα συμβάλλει στον απελευθερωτικό αγώνα της Χρυσής Αυγής που συγκινεί πέραν του ενός εκατομμυρίου Ελλήνων αυτή την στιγμή.
Αμέσως μετά τον καθιερωμένο αγιασμό, την εκδήλωση άνοιξε ο υπεύθυνος του Πυρήνα Βάρδας, συναγωνιστής Α. Σπαντιώτης, ενώ χαιρετισμούς απεύθυναν προς τους συγκεντρωμένους ο Συναγωνιστής Ν. Κρέσπης και ο υπεύθυνος περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, Χ. Ρήγας. Στη συνέχεια τον λόγο πήραν οι βουλευτές του Κινήματος Κ. Μπαρμπαρούσης, Μ. Αρβανίτης και Η. Παναγιώταρος οι οποίοι με τον άμεσο λόγο τους απευθύνθηκαν στον αγροτικό κόσμο της περιοχής και τόνισαν τον αντιμνημονιακό χαρακτήρα του αγώνα μας.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό μας Ύμνο που αντήχησε στους δρόμους μιας κατεχόμενης περιοχής, που όμως το βράδυ της Κυριακής ήταν ξανά Ελληνική. Οι Συναγωνιστές στη Βάρδα θα δώσουν την μάχη κάτω από τα λάβαρα της Χρυσής Αυγής μέχρι την Τελική Νίκη.

Κυριακή 14 Ιουλίου 2013

Δυναμικό παρόν της Χρυσής Αυγής στην Κατούνα Ξηρομέρου για το πρόβλημα στελέχωσης του Κέντρου Υγείας.


 Την Πέμπτη 11 Ιουλίου, κλιμάκιο Συναγωνιστών της Χρυσής Αυγής με επικεφαλής τον βουλευτή Κ. Μπαρμπαρούση, ανταποκρίθηκε άμεσα στο γενικό κάλεσμα των πολιτών της Κατούνας Ξηρομέρου και των γύρω χωριών, στο Κέντρο Υγείας, για διαμαρτυρία λόγω της υπολειτουργίας του από έλλειψη γιατρών και λοιπού προσωπικού.

Ο Συναγωνιστής Μπαρμπαρούσης ήταν ο μόνος βουλευτής που βρέθηκε στο πλευρό των πολιτών και των εργαζομένων του Κέντρου Υγείας, και παίρνοντας τον λόγο, δήλωσε χαρακτηριστικά στο συγκεντρωμένο πλήθος ότι <<θα φέρει το θέμα στην βουλή, και θα ζητήσει ‘’να κόψουν το κεφάλι τους’’ ώστε το Κ.Υ. να στελεχωθεί από γιατρούς και προσωπικό>>, και να λειτουργήσει κανονικά στην υπηρεσία υγείας του Έλληνα πολίτη. 

  Ο Χρυσαυγίτης βουλευτής, ενημερώθηκε από το προσωπικό και τους πολίτες για το τεράστιο πρόβλημα στελέχωσης του Κέντρου Υγείας της Κατούνας, ενώ μετά την συγκέντρωση διαμαρτυρίας, συναντήθηκε στο Αγρίνιο με τον διοικητή του Νοσοκομείου Αιτωλοακαρνανίας, και συζήτησε το θέμα, ζητώντας να γίνουν άμεσες ενέργειες στελέχωσης του Κ.Υ. της Κατούνας, με το απαραίτητο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.

 

Οι πολίτες της Κατούνας και των γύρω χωριών, υποδέχτηκαν με ικανοποίηση το κλιμάκιο της Χρυσής Αυγής που βρέθηκε στο πλευρό τους, και χειροκρότησαν  τον αποφασιστικό λόγο του βουλευτή Κώστα Μπαρμπαρούση.
Η Χρυσή Αυγή θα βρίσκεται πάντα δίπλα στον Έλληνα πολίτη, αλληλέγγυα με πράξεις,  σε κάθε του πρόβλημα!

Ομιλία του βουλευτή Δ. Κουκούτση στην Τ.Ο. Πύργου



Το Σάββατο 13 Ιουλίου, είχαμε την χαρά και την τιμή να φιλοξενήσουμε τον βουλευτή Μεσσηνίας Δημήτριο Κουκούτση στο γραφείο της Τοπικής Οργάνωσης Πύργου. Δεκάδες μέλη και φίλοι της Χρυσής Αυγής είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τον Συναγωνιστή για το κοινοβουλευτικό έργο του Κινήματος αλλά και μια ουσιώδης ανάλυση για τις τελευταίες πολιτικές εξελίξεις που φέρνουν τον Λαϊκό Σύνδεσμο όλο και πιο ψηλά στη συνείδηση του Ελληνικού Λαού. Ακολούθησε ελεύθερη συζήτηση όπου ο Δ. Κουκούτσης απάντησε σε ερωτήσεις των παρευρισκομένων ενώ η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τον Εθνικό μας Ύμνο. Στο γραφείο μας διεξάγονται κάθε εβδομάδα πολιτικές ομιλίες ενώ από τον Σεπτέμβριο θα υπάρξει ένας κύκλος επισκέψεων από Στελέχη του Κινήματος. Στόχος μας για τις εβδομάδες που ακολουθούν, η παρουσία μας σε διάφορα σημεία της Ηλείας με σκοπό την διάδοση της Εθνικιστικής Ιδέας.

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Ομιλίες των συναγωνιστών βουλευτών Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλου και Μιχαήλ Αρβανίτη, στα γραφεία της τοπικής μας

Ο Βουλευτής Λαρίσης                                Ο Βουλευτής Αχαΐας
Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος                       Μιχαήλ Αρβανιτης        

Κυριακή 07 Ιουλίου 2013, ο συναγωνιστής βουλευτής Λαρίσης Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος, επισκέφτηκε τα γραφεία της Τ.Ο. Πάτρας και μίλησε μπροστά σε πλήθος συναγωνιστών. 
 Με απλό και κατανοητό λόγο, ζήτησε απ’ όλους ενότητα, πειθαρχία και διαρκή αγώνα για τις θέσεις του κινήματός μας, ανέπτυξε τα προβλήματα που έχουμε στην πρωτογενή παραγωγή, την εγκατάλειψη της υπαίθρου από τους νέους μας, καθώς και την ανάγκη να καλλιεργήσουμε πάλι τη γη μας.
 Μας επεσήμανε ότι τα περισσότερα από τα προϊόντα μας εισάγονται από ξένες χώρες σε μία χώρα που μπορεί από μόνη της να παράγει τα πάντα.
Μας προειδοποίησε για τους κινδύνους από τα μεταλλαγμένα προϊόντα, όπως το εισαγόμενο μαλακό σιτάρι από περιοχές που έχουν μολυνθεί από την ραδιενέργεια.

Την εκδήλωση προλόγισε ο υπεύθυνος της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, συναγωνιστής Χρήστος Ρήγας, που με το δυναμισμό του και τη δράση του έχει μπει για τα καλά στο “μάτι” των αναρχοφασιστών.

Ο συναγωνιστής Μιχάλης Αρβανίτης κατήγγειλε το συνονθύλευμα των κουκουλοφόρων που προσπάθησαν να ματαιώσουν την εκδήλωση στον “Αστέρα”. Επίσης, έκανε ευθεία επίθεση στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Νίκο Δένδια για την προστασία που παρέχει στην γνωστή ομάδα των “αναρχοαυτόνομων αλητών κουκουλοφόρων”.
   
 Με το τέλος των ομιλιών, οι συναγωνιστές έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο, καθώς και τον ύμνο της Χρυσής Αυγής.
ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ
 
Ο υπεύθυνος Περιφερειας Δυτ. Ελλάδος, συναγωνιστής Χρήστος Ρήγας
 
Ο Βουλευτής Αχαΐας Μιχάλης Αρβανίτης
Ο Βουλευτής Λαρίσης Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος
Ο υπεύθυνος περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος, συναγωνιστής Χρήστος Ρήγας,
προλογίζει τους συναγωνιστές βουλευτές
Κατα τη διάρκεια της ομιλία του, ο συναγωνιστής βουλευτής ανέλυσε όλα τα ζητήματα
που αφορούν την αγροτική παραγωγή
Μεγάλη, όπως πάντα, η ανταπόκριση και συμμετοχή των φίλων συναγωνιστών

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Θερμή υποδοχή βουλευτών της Χρυσής Αυγής στην Δημοτική Αστυνομία - ΒΙΝΤΕΟ


Οι συναγωνιστές Κασιδιάρης και Παναγιώταρος επισκέφθηκαν την έδρα της Δημοτικής Αστυνομίας Αθηνών στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου κατά τη σημερινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας. Στον χώρο βρίσκονταν εκατοντάδες δημοτικοί αστυνομικοί από όλη την Αττική. Η υποδοχή που επιφυλάχθηκε στους βουλευτές του Λαϊκού Συνδέσμου ήταν ιδιαίτερα θερμή. Κατά τους σύντομους χαιρετισμούς οι Συναγωνιστές καταχειροκροτήθηκαν και η υποδοχή των θέσεών μας ήταν απόλυτη. Πολλοί συγκεντρωμένοι μάλιστα απαίτησαν η Χρυσή Αυγή να διοικήσει σύντομα τον Δήμο Αθηναίων (όπως φαίνεται και στο βίντεο που ακολουθεί). Κατά τη διάρκεια της ημίωρης συνδιάσκεψης που είχαμε με το προεδρείο των δημοτικών αστυνομικών παρουσιάσαμε τον σχεδιασμό του Εθνικιστικού Κινήματος για τη δημοτική αστυνομία, που περιλαμβάνει: αναβάθμιση του ρόλου της, επανεξοπλισμό και εκπαίδευση του προσωπικού, ώστε να παίξει σημαντικό ρόλο στην αντιμετώπιση της εγκληματικότητας που μαστίζει το κέντρο των Αθηνών, αντί να κόβει κλήσεις.

Καταγγελία Αρβανίτη σε Δένδια!




ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Καταγγέλλω ως προδότη του Λαού και του Έθνους, τον εντολοδόχο του εβραιοσιωνισμού και υπουργό προστασίας της παρακρατικής αλητείας των κουκουλοφόρων της γνωστής τρομοκρατικής οργάνωσης των αυτοαποκαλούμενων "αναρχοαυτόνομων αντεξουσιαστών" Νίκο Δένδια, για την υπόθαλψη και στήριξη, με κάθε τροπο και μέσο, που παρέχει σε αυτούς τους θρασύδειλους εχθρούς των Ελλήνων πατριωτών και της κοινωνίας μας.




 ΜΙΧΑΗΛ ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ-ΑΒΡΑΜΗΣ
Βουλευτής Αχαΐας
Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή.

Κοσμοσυρροή στα γραφεία της Τ.Ο. Αιγίου

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι ομιλίες των συναγωνιστών και βουλευτών Μιχάλη Αρβανίτη και Χρυσοβαλάντη Αλεξόπουλο στα γραφεία μας το Σάββατο 6/7. Αξίζει να σημειωθεί πως η προσέλευση του κόσμου ήταν πολύ μεγάλη δεδομένου της καλοκαιρινής εποχής που διανύουμε, το γεγονός αυτό μας έβαλε σε σκέψεις αν θα πρέπει να μεγαλώσουμε ή να αλλάξουμε τα γραφεία μας, καθώς ο κόσμος δεν είχε πραγματικά που να κάτσει.








Χαιρετισμό απηύθυνε ο γραμματέας Μερτής Βασίλειος στους συναγωνιστές και υποστηρικτές της Τ.Ο. Αιγίου, τονίζοντας σε ένα κομμάτι της ομιλίας του  πως θέση στις τάξεις της Χρυσής Αυγής έχουν αυτοί που πιστεύουν και αγωνίζονται για τα ιδανικά του Έθνους και όχι οι ψοφοδεείς ψευτοπατριώτες που έρχονται για να βολευτούν σε μια θέση, υποδεικνύοντας μας κιόλας το πως πρέπει να λειτουργούμε.

Ο Μιχάλης Αρβανίτης μίλησε για τις πολιτικές εξελίξεις που διαδραματίζονται στην χώρας μας. Ποιό συγκεκριμένα αναφέρθηκε στις φήμες περί συνεργασίας Χρυσής Αυγής και ΝΔ τονίζοντας όπως ο Αρχηγός μας, πως η Χρυσή Αυγή θα συνεργαστεί μόνο με την Χρυσή Αυγή! Επίσης αναφέρθηκε με έντονο ύφος στα επεισόδια της Πάτρας τονίζοντας πως η Χρυσή Αυγή δεν έχει εμποδίσει καμία συγκέντρωση άλλων (κομμάτων- οργανώσεων).

Τον λόγο αμέσως μετά πήρε ο Χρυσοβαλάντης Αλεξόπουλος ο οποίος με έναν απλό και γεμάτο θάρρος λόγο κάλυψε όλες τις απορίες των αγροτών της Αιγιάλειας γνωστοποιώντας τις θέσεις της Χρυσής Αυγής για τα αγροτικά ζητήματα.


Τ.Ο. ΑΙΓΙΟΥ

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Ανοιχτή εκδήλωση στο Παναιτώλιο Αγρινίου

Με απόλυτη επιτυχία διεξήχθη η ανοιχτή πολιτική εκδήλωση του Λαϊκού Συνδέσμου στο Παναιτώλιο Αγρινίου, χθες Σάββατο 06/07/2013, με επίσημο καλεσμένο τον βουλευτή Ευβοίας συναγωνιστή Νικόλαο Μίχο. 

Από νωρίς το απόγευμα, τα μέλη του μετώπου νεολαίας ξεκίνησαν της εργασίες για τον καλλωπισμό του χώρου της πλατείας και όλα ήταν έτοιμα για την εκδήλωση.
Πρώτος το λόγο πήρε ο συναγωνιστής, μέλος της κεντρικής επιτροπής Κ. Ντάικος και ανέλυσε τους λόγους της ραγδαίας ανόδου του κινήματος.
Ο συναγωνιστής, εξίσου μέλος της κεντρικής επιτροπής Λ. Σταθόπουλος μεταξύ άλλων τόνισε "ότι δυστυχώς τα ελληνόπουλα δεν έχουν την τύχη να δεξιώνονται από τον πρωθυπουργό, ακόμη κι αν διαπρέπουν, όπως στην περίπτωση του Χαράλαμπου Ιωάννου.
Ο συναγωνιστής, τομεάρχης Αιτωλοακαρνανίας Χ. Ρήγας εξήρε την μαχητικότητα και το ήθος που διέπει τον Χρυσαυγίτη, κατακεραυνόνοντας το σάπιο πολιτικό κατεστημένο. 
Στη συνέχεια ο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας Κ. Μπαρμπαρούσης μετέφερε την τραγική κατάσταση και υποκρισία που επικρατούν στο κοινοβούλιο, αναφέρθηκε στο κοινοβουλευτικό έργο της Χρυσής Αυγής και  υπογράμμισε πως: εμείς οι Χρυσαυγίτες δεν θα σας προδώσουμε ΠΟΤΕ!
Τέλος, το λόγο έλαβε ο συναγωνιστής και βουλευτής Ευβοίας Ν. Μίχος, που με την παρρησία του λόγου του ξεσήκωσε το κοινό. Ανέλυσε ζητήματα της τρέχουσας πολιτικής επικαιρότητας και ζήτησε την παραίτηση του υπουργού ΠΡΟ.ΠΟ για την αποτυχία του και στην περίπτωση των αλβανών δραπετών.
Στη συνέχεια και ως είθισται, ψάλαμε σε στάση προσοχής τον Εθνικό μας Ύμνο, κρατήσαμε ενός λεπτού σιγή για τον ηρωικό Αστυνομικό Γεώργιο Ανδριτσόπουλο, που δολοφονήθηκε εν ψυχρώ από τους αλβανούς εγκληματίες και κλείσαμε την εκδήλωση με τον ύμνο του κινήματος.
 
 

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Δράση της Τ.Ο. Πατρών στην Ταραμπούρα

Eνημερωτική δράση πραγματοποιήθηκε από την Τ.Ο. Πάτρας το Σάββατο 6 Ιουλίου 2013, στα πλαίσια ενημέρωσης των γειτονιών της πόλης μας. Οι Συναγωνιστές επισκέφτηκαν την συνοικία Ταραμπούρα και τη λαϊκή αγορά που γινόταν εκεί και διένειμαν την εφημερίδα μας.

 Η ανταπόκριση του κόσμου δεν περιγράφεται με λόγια, το ίδιο και ο ενθουσιασμός των Συναγωνιστών.  Ήταν  τέτοια η δύναμη που μας έδιναν τα λόγια των απλών πολιτών,  που ενδυναμώνε  τον σκοπό μας  για ενημέρωση των θέσεων και ιδεών του Κινήματός μας.
Ο κόσμος έχει απηυδήσει από το σάπιο και διεφθαρμένο κατεστημένο και έχει καταλάβει πλέον, ότι ο μόνος τρόπος για να ξεβρομίσει αυτός ο τόπος, είναι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ!


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΑΣ:


Κατάθεση Στεφάνου στην Τρύπα της Τατάρνας

   
  Δεκάδες συναγωνιστές από Αιτωλοακαρνανία, Άρτα και Ευρυτανία, παρουσία του συναγωνιστή και βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας Κων/νου Μπαρμπαρούση, παραβρέθηκαμε και φέτος στο ετήσιο μνημόσυνο, ανήμερα των Αγίων Πάντων, στην Τρύπα της Τατάρνας.
Μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας περιηγηθήκαμε στον περιφραγμένο χώρο του μνημείου όπου τελέστηκε Τρισάγιο στη μνήμη των αδικοχαμένων ψυχών. 
  Στα πλαίσια της εκδήλωσης εξιστορήθηκε το χρονικό της Τρύπας από τον συναγωνιστή Γεράσιμο Κολοκυθά, κατατέθηκε δάφνινο στεφάνι Τιμής και Μνήμης από τον συναγωνιστή Κ. Μπαρμπαρούση, εψάλει ο Εθνικός μας Ύμνος και ανανεώθηκε ο όρκος: ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ! 
  Υ.Γ. Τα αυθόρμητα λόγια του παπα - Βασίλη: "σήμερα λειτουργήσαμε χωρίς καμπάνα!" ήρθαν για να επιβαρύνουν το ήδη φορτισμένο κλίμα για την εγκληματική κατάσταση που επικρατεί στην Πατρίδα μας.



βίντεο από το εσωτερικό της Τρύπας και πληροφορίες σχετικά με το ιστορικό της.

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ για τα επεισόδια στο ξενοδοχείο ΑΣΤΗΡ


Μετά τα τελευταία επεισόδια μπροστά στο ξενοδοχείο «ΑΣΤΗΡ» και την αποτυχημένη επίθεση παρακμιακών ατόμων για τη ματαίωση προγραμματισμένης εκδήλωσης του  κινήματός μας, επισημαίνουμε ότι:
Αφήνουμε στο βουλευτή της Ν.Δ. και τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ του νομού μας, τους ρόλους του εισαγγελέα και του δικαστή για να αποδώσουν κατηγορίες, να δικάσουν, να καταδικάσουν ή και ενδεχομένως να αθωώσουν τους συλληφθέντες κατηγορούμενους. Εμείς αυτό το καθήκον το εμπιστευόμαστε μόνο στις αρμόδιες δικαστικές αρχές. Αναγνωρίζουμε και στηρίζουμε ανεπιφύλακτα το έργο της αστυνομίας προς πάταξιν της εγκληματικότητας  που ταλανίζει τους πολίτες, όπως και την προσπάθεια κατά της ποικιλόμορφης τρομοκρατίας που μερικοί αφελώς επενδύουν και ευελπιστούν ότι θα κάμψει το αγωνιστικό μας φρόνημα. Όπως είμαστε και εναντίον όλων όσων στρέφονται κατά της νομιμότητας, της σύλληψης και τιμωρίας των ενόχων.
 Η Χρυσή Αυγή έχει δεσμευτεί ότι θα αποκαταστήσει το κύρος και θα αναβαθμίσει το ρόλο της ΕΛ.ΑΣ. στην πράξη. Θα θωρακίσει το δικαστικό σώμα θέτοντας τέρμα στην ατιμωρησία , σφραγίζοντας όλες τις εξόδους των φυλακών  στους εγκληματίες  που με νομικά τεχνάσματα και ασαφή νομοθετήματα βρίσκονται πάλι ανάμεσά μας.
Δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε ακάθεκτοι τις ομιλίες, τις περιοδείες και την ενημέρωση του λαού μας σε κάθε χωριό και σε κάθε συνοικία της πόλης μας.
Τα νέα γραφεία μας δεσπόζουν στην κεντρικότερη λεωφόρο της Πάτρας και είμαστε υπερήφανοι που περιστοιχιζόμαστε από Ελληνικές σημαίες.
Αφήνουμε τους θλιβερούς πολέμιούς μας ανάμεσα σε σπασμένα γυαλιά και  αποκαΐδια από κάδους σκουπιδιών.
Δύναμή μας είναι ο κυρίαρχος λαός και στόχος η αναγέννηση της Πατρίδας.



                                                                                                                                            Τ.Ο. ΠΑΤΡΑΣ
                                                                                                   ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ



Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

Εθνικιστικός σεισμός στα εγκαίνια των γραφείων της Τ.Ο. Πύργου

Πρωτοφανής συγκέντρωση για τα δεδομένα του Πύργου. Χίλιοι και πλέον Έλληνες, εθνικιστές και πατριώτες παραβρέθηκαν στα εγκαίνια των γραφείων της Τοπικής Οργάνωσης Πύργου στέλνοντας το μήνυμα πως η Χρυσή Αυγή γιγαντώνεται σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.




Σύσσωμη η τοπική κοινωνία του Πύργου στέλνει ηχηρό μήνυμα υπέρ της Χρυσής Αυγής, καθώς ακόμα ένα κάστρο του Εθνικισμού αποτελεί πραγματικότητα.
Μετά τον καθιερωμένο αγιασμό, μέσα σε ένα ενθουσιώδες κλίμα με εθνικιστικά συνθήματα να δονούν την ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκαν ομιλίες από τους Συναγωνιστές Νίκο Κωνσταντίνου, Ηλία Κασιδιάρη, Μιχάλη Αρβανίτη, Δημήτρη Κουκούτση, Χρήστο Ρήγα και Νικόλαο Κρέσπη. Χαρακτηριστική ήταν η δυναμική παρουσία της νεολαίας και φυσικά η αναμενόμενη απουσία των θλιβερών παρακρατικών που δεν εμφανίστηκαν στην αντισυγκέντρωση που οι ίδιοι είχαν προαναγγείλει.




Σε κάθε πόλη και χωριό της Ελλάδας όπου και αν ανοίγει γραφεία η Χρυσή Αυγή μέγα πλήθος χιλιάδων Ελλήνων δίνει δυναμικό και αγωνιστικό παρόν. Ούτε σε ταξί δεν κάνουν συγκεντρώσεις τα δήθεν "πρώτα κόμματα" (ΝΔ και Σύριζα). ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΟΝΤΟΚΑΝΑΛΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ... 3ο ΚΟΜΜΑ! ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!