Αναθεωρείται η απόφαση της άμεσης απόσυρσης των μαχητικώνΑ-7Ε/ΤΑ-7Corsair μέσα στο 2013. H χαμηλή διαθεσιμότητα, καθώς και η έλλειψη μαχητικών - διθέσιων εκπαιδευτικών συνέβαλε στη λήψη αυτής της απόφασης. Αυτό βέβαια δεν μειώνει τα προτερήματα του συγκεκριμένου αεροσκάφους και μάλιστα δικαιώνει την Χρυσή Αυγή που η θέση της ήταν αρνητική στην απόφαση της απόσυρσης, γιατί θεωρεί ότι το συγκεκριμένο αεροσκάφος έχει αξιόλογες επιχειρησιακές δυνατότητες, παρά την όποια ηλικία του. Βεβαίως από επίσημα χείλη δεν έχει ακουστεί κάτι για το θέμα και επειδή όλοι γνωρίζουμε ότι η Εθνική κυριαρχία έχει εκχωρηθεί στου δανειστές θα πρέπει να περιμένουμε να συμφωνήσουν και αυτοί, γιατί εκεί κατάντησε την Ελλάδα η ψευτοκυβέρνηση Σαμαρά ένα κράτος χωρίς ίχνος αξιοπρεπείας και ανεξαρτησίας.
Επιχειρώντας μια ιστορική αναδρομή της πορείας του αεροσκάφους αυτού βλέπουμε ότι η Στρατιωτική κυβέρνηση της Ελλάδος, μέσα στο γενικό πρόγραμμα αναβάθμισης της Πολεμικής Αεροπορίας παρήγγειλε 60 A-7Ε, τα οποία όμως δεν είχαν την δυνατότητα FLIR και πραγματοποίησης εναέριου ανεφοδιασμού («φιλικού ανεφοδιασμού»). Τα υπομοντέλα αυτά ονομάστηκαν A-7H και η σύμβαση για την απόκτησή τους υπεγράφη τον Ιούνιο του 1974.Ένα χρόνο μετά, τα πρώτα αεροσκάφη έφτασαν στα αεροδρόμια της Λάρισας και της Σούδας και τέθηκαν στην διάθεση των ιπτάμενων. Μοιράστηκαν μεταξύ των Μοιρών 347 «Περσέας» (110 ΠΜ), 340 «Αλεπού» και 345 «Λαίλαψ» (αμφότερες της 115 Πτέρυγας Μάχης). Επιπλέον, το 1980 πραγματοποιήθηκε επιπλέον αγορά 5 διθέσιων εκπαιδευτικών TA-7H. Ταυτόχρονα, ένα από τα Α-7Η μετατράπηκε σε ΤΑ-7Η. Τέλος, ο στόλος Α-7 της Πολεμικής Αεροπορίας αυξήθηκε, και οι δυνατότητές του αναβαθμίστηκαν με την προσθήκη 62 A-7E και ΤΑ-7C, πλήρως εξοπλισμένων από πλευράς συστημάτων, από τα αποθέματα της Αεροπορίας του Αμερικανικού Ναυτικού το1992. Με την παραλαβή αυτών, τα Corsair μεταφέρονται στην 116 ΠΜ και πιο συγκεκριμένα στις 335 Μοίρα Βομβαρδισμού («Τίγρης») και 336 Μοίρα Βομβαρδισμού («Όλυμπος»).
Αναδημοσίευση από xryshaygh.com