Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

ΕΠΙΣΤΟΛΗ: «Πριν 4 χρόνια όταν ήρθα Πάτρα δεν ήταν τόσο χάλια»

Γεια σας συνΕλληνες,
σας στέλνω αυτήν την επιστολή για κάτι που συνειδητοποιώ τον τελευταίο καιρό. Γνωρίζω πως οι αυτονόητες παρατηρήσεις μου δεν θα δημοσιευθούν πουθενά αλλού για αυτό προτιμώ εσάς.
Ήρθα πριν 4 χρόνια στην Πάτρα, φοιτητής στο Χημικό και είμαι τωρα στα τελειώματα των σπουδών μου. Θυμάμαι όταν ρωτούσα στο πρώτο έτος, εάν υπάρχει εγκληματικότητα στην πόλη και εάν θα πρέπει να φυλάγομαι. Μου έλεγαν κατηγορηματικά πως δεν υπάρχει, εκτός από παλιότερα που ήταν πολλοί οι Κούρδοι. Δεν μου είχε τύχει κανένα περιστατικό έκτοτε έτσι κι αλλιώς, ήμουν ήσυχος.
Το τελευταίο όμως δίμηνο, γίνεται της… Πόπης! Συνέχεια κλοπές και βίαιες μάλιστα! Χτυπάνε φοιτήτριες και ηλικιωμένους καθημερινά σχεδόν!!!!!

Η κατάσταση έχει πλέον αλλάξει δραματικά και όσοι μένουμε κοντά στο λιμάνι ή προς τη Βέσο, έχουμε καταφοβηθεί!
Ευτυχώς που έβαλαν και την ομάδα ΔΙΑΣ να… κόβει βόλτες, να καίει βενζίνη και να μολύνει το περιβάλλον με τις εξατμίσεις της! Τι τους έχουνε άραγε;
Για να έχουνε να λένε οι ψηφοφόροι του μΠΑΤΣΟΚ πως η κυβέρνησή τους έκανε δουλειά, μήπως και σε μερικές δεκαετίες έχει ο κόσμος ξεχάσει τα εγκλήματα που γίνονται σήμερα;

Γιάννης - Πάτρα, φοιτητής Χημικού